На якість роботи печі істотно впливає чистота та справність радіатора. Забруднення цього агрегату – найпоширеніша причина поломки чи неякісної роботи печі. Ось чому промивання радіатора печі має проводитися своєчасно та регулярно.
Фахівці рекомендують проводити промивання пічки обігрівача щороку. Якщо ви помітили несправності в роботі, слід зробити це раніше.
ЧОМУ НЕОБХІДНЕ ПРОМИВАННЯ ПІЧКИ АВТО?
Радіатор – це прилад, який складається з корпусу із трубками та пластинами. Пластини утворюють стільники з великою площею поверхні, що потрібно для ефективного відведення тепла. Ці трубки та пластини мають властивість засмічуватися через неякісний антифриз, попадання олії та ряд інших факторів. Коли це відбувається, радіатор не здатний повноцінно виконувати свої функції, що впливає на якість обігріву салону.
ПЕРЕВАГИ ПРОМИВАННЯ РАДІАТОРА ПЕЧІ БЕЗ ЗНЯТТЯ
Є різні способи промивання радіатора обігрівача, проте найпростіший і найпопулярніший - прочищення печі авто без зняття. Якщо забруднення не дуже серйозні, як правило, використовують саме його завдяки ряду переваг:
висока швидкість (на процедуру потрібно лише 2-3 години);
висока ефективність прочищення;
нема потреби розбирати та збирати передню частину автомобіля.
Для цього потрібно спеціальне професійне обладнання - стенд, що промиває.
Промивають двома складами - кислотний та лужний.
ЕТАПИ ПРОМИВКИ РАДІАТОРА
Промивання радіатора без зняття включає наступні етапи:
трубки від'єднують від блоку з піччю;
майстер підключає промивну станцію;
трубки та стільники ретельно промивають;
трубки збирають назад та встановлюють на місце.
Промивна станція забезпечує циклічне промивання у прямому та зворотному напрямку всієї системи. Спочатку радіатор промивають хімічними розчинами для ретельного видалення всіх забруднень, а потім водою, щоб забезпечити максимальну чистоту внутрішніх поверхонь.
КОЛИ ПОТРІБНО ПРОМИТИ РАДІАТОР ПЕЧІ?
Радіатор печі слід промити, якщо ви помітили такі ознаки з вашим авто:
грубка повільно прогрівається або взагалі не працює;
з патрубків виходить повітря різної температури;
на виході з обігрівача патрубок залишається холодним;
рідина в бачку змінила відтінок або помутніла та ін.
Якщо ви помітили ці ознаки, слід приїхати на СТО. Після огляду та оцінки роботи обігрівача, майстер повідомить чи потрібно прочищення та порекомендує оптимальний спосіб проведення процедури.